Fele annyi idő alatt nőtt 150 milliós havi látogatottságot a mobilfotós közösségi platform, mint a Twitter. Ráadásul ehhez két évvel kevesebb időre volt szüksége, mint "apukájának" a Facebooknak, állítja a Think Tank L2 Intelligence riportja, saját kutatási adatainak elemzésére hivatkozva.
A Business Insider az elemzésről írt cikkében megemlíti, hogy a 2013-as növekedésr 60 milliósra becsli az L2, míg ez idő alatt a Twitter 37 milliós új felhasználót verbuvált szerintük. Az elemzésben azért látható egy kis ellentmondás a Facebook hivatalos adataival szemben.
A 2013-as negyedik negyedéves jelentésében David Ebersman pénzügyi igazgató csupán annyit említett, hogy az Instagram felhasználói bázisa egy év alatt duplázódott. Ha ez tényleg így van, akkor ez a szám valójában már 180 millió is lehet. Ahhoz, hogy ezt biztosan ki merjük mondani, picit még várni kell, de izgalmas a növekedés. Ezt a "lukat" lehet látni az L2 grafikonján is.
Az L2 szerint jelenleg az Instagramon ezek az adatok jellemzőek:
- 1000 komment/másodperc
- 8500 like/másodperc, ami naponta 1,2 milliárd like/nap
- 16 milliárd feltöltött fotó az alkalmazás kezdete óta
Az Instagram növekedésének legfrissebb diagramja:
Az L2 nagyvonalúan Instagram 2014-nek nevezett riportja érdekes adatokat tartalmaz a márkák számára arról, mely területen milyen eredményeket értek el Instagramozó cégek, a felhasználói szokásokat is jól bemutatja és egy frappáns videóban is összefoglalta legfőbb mondanivalóit.
Intelligence Report - Instagram 2014 from L2 Think Tank on Vimeo.
A jelentés regisztráció ellenében letölthető az L2 oldaláról.