- Értsd meg a márkád közönségét az Instagramon is! Amex vagy Burberry követői egészen mást várnak ezen a platformon, mint a Starbucks, a Red Bull, vagy az MTV.
- Hozz létre egy témát a tartalmaidnak és maradj összhangban vele! A folyamatos termékfotók nem téma.
- Készíts sok eredeti fényképet és tálald őket esztétikusan, kreatívan!
- Adj okot a követőidnek, amiért érdemes csatlakozniuk hozzád az Instagramon is!
- Terjeszd/kommunikáld a fotóidat és profilodat más közösségi hálózaton is! Publikálj legalább egyszer vagy kétszer naponta.
- Fogadd el a követőidet! Kommentelj, kövesd profiljaikat, like-old fotóikat. Vagyis viselkedj úgy, mint egy ember.
- Mondd el érdekes márkád történetét fotóiddal és a hozzájuk fűzött szövegekkel.
Instagram for Business from Instagram on Vimeo.