Instagram érdekességek, közösségi marketing, fotók és videók, melyek hírértékűnek számítanak. Minden, ami a népszerű mobilfotós közösségi alkalmazást érinti
A hír nem mai, de fontos: a Simply Measured piackutató cég tanulmánya szerint – amely egy Instagramra fejlesztett elemzőeszköz segítségével készült – a legfontosabb kereskedelmi márkák mintegy 40 százaléka megjelent az okostelefonokon működő fotómegosztó szolgáltatáson.
Volt ez 2012 elején, Amerikában. Magyarországon ez most következik.
Sokaknak már nem hír az, hogy 2013. június 20-a óta az Instagramon videót is meg lehet osztani. Az alábbi videókat megtekintve jól látható, a cégek (legalábbis nemzetközi szinten) erősen rárepültek erre a funkcióra is.
Azt azért elöljáróban még el kell mondanunk, nekünk, magyaroknak némelyik márka nem is ismerős, a videó pedig emiatt (sem) érdekes...