HTML

Instagramma

Instagram érdekességek, közösségi marketing, fotók és videók, melyek hírértékűnek számítanak. Minden, ami a népszerű mobilfotós közösségi alkalmazást érinti

Instagram cégeknek

Ha cégként szeretnél Instagramot használni marketingcélokra, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Insta hírek Facebookon

Instagram hírgyűjtemény

Nincs megjeleníthető elem

Népszerű az Instagramon

A legtöbb like-ot és kommentet kapott fotókat itt frissítjük folyamatosan.

Azt a külpolitikát figyelemmel kísérők olvashatták, Egyiptomban, Murszi elnök után elég forró helyzet alakult ki. A twitter és más közösségi oldalaon való lenyomata is jól mutatja, mennyire más ma már a politika, főleg, ha ennyire éles helyzet alakul ki egy országban. 

Instagramon is nagy a forgalom, főleg a #morsi, #tamarod, #egypt #altahrir és más, helyiek által beállított hashtagekkel láthatók képek és videók. Ha nem kapcsolnánk be a tévét, vagy a nagy médiacsatornákat, csupán az Instagramon böngésznénk, akkor is eljutna a lényeg: nem egy életbiztosítás most arrafelé nyaralni. 

Update: ezeket a kulcsszavakat is lehet nézni: #er7al #tahrir #jun30 #morsi

Instagram videók az egyiptomi tüntetésről: 


Egyptian military helicopters w flags of the staff flying above to the roar of the crowds #egypt @nbcnews #nbcnews #tamarod by @aymanm


Egyptian street party #tamarod #june30 by @aymanm


elSha'ab yoreed esqat elnezam #tahrir #cairo #demonstration #revolution #Egypt #misr by @maxfkface


Video Thousands of Pro-Morsi supporters march on to state TV building #tahrir #egypt by @aymanm


Video: Pro-Morsi supporters outside State TV #egypt #tamarod by @aymanm


#tamarod #Bey2ollak #egypt #revolution #30jun by @jamesdin


Protestors banging on the security barrier at presidential palace #egypt @nbcnews #deafening by @aymanm

Címkék: politika hír közösségi instagram

Szólj hozzá! · 1 trackback

Azt már tudjuk, hogy az idei Volt Fesztiválon 110.000 néző volt, ami az utóbbi évek egyik rekordja. A 444.hu - tisztességes modern hírközlőként vagy mi - az instagramon is figyelte az eseményeket és csinált is egy szép válogatást. 

Néhány számot összegyűjtöttünk, hogy láthatóvá váljon, mennyire volt az Instagram szempontjából is nagy esemény. Mivel a kulcsszavakat nem nagyon igyekeztek mederbe terelni (értsd: ajánlani, mivel töltsenek fel), meg amúgy is, szabad ország vagyunk(?), ezért több kulcsszóval töltöttek fel fotókat. 

  • #volt2013: 429 fotó
  • #voltfesztival2013 74 fotó
  • #voltfesztival 1336 fotó
  • #volt 44159 fotó, nem releváns
  • hivatalos @voltfesztival 57 fotó 1202 követő
  • check-in: 1087

Összesen nagyságrendileg kb 3-4000 interaktivitást generált - csak Instagramra levetítve a Fesztivál. 

Viszont nem érdemes itt megállni az elemzésben!

Mert ugye van egy magenta kampány is, történetesen a "Fizess élménnyel" című, melyben a #cashtag kulcsszóval feltöltők ajándékokra válthatják feltöltött fotóikat! Tudomásunk szerint júliusban a VOlt Fesztivál az első, amiben ez a kampány fut, tehát mondhatjuk azt, hogy a #cashtag kulcsszavas fotók száma nagyrészt a Volt Fesztiválon vagy környékén készült (főleg azért, mert az ajándékokat csak ott helyben lehetett beváltani). Na persze, az ajándékok reményében már korán jó sok fotót feltölthettek, de most azt vizsgáljuk, mennyire tudta a T csoport mozgósítani a fesztiválozó fiatalokat.

#cashtag: 6187 fotó

Oké, a T csoport általában jól odateszi magát, ha kampányol, tehát azt is beleszámolhatjuk ebbe a nagy számba, hogy tv, rádió, plakátkampány futott erre és még ki tudja hol hirdették. De bejött nekik, megérte. És még van két másik fesztivál, ahol ugyanezt a kampányt folytatják. 

A sok szép Volt Fesztiválos fotót és hangulatos Instagram videót érdemes átlapozni, kedvencünk a táncoló zombi:


#parovstelar #volt2013 #sopron #crazy #dance by @danielbudai

Címkék: marketing márka kommunikáció instagram

Szólj hozzá!

  1. Értsd meg a márkád közönségét az Instagramon is! Amex vagy Burberry követői egészen mást várnak ezen a platformon, mint a Starbucks, a Red Bull, vagy az MTV.

  2. Hozz létre egy témát a tartalmaidnak és maradj összhangban vele! A folyamatos termékfotók nem téma.

  3. Készíts sok eredeti fényképet és tálald őket esztétikusan, kreatívan!

  4. Adj okot a követőidnek, amiért érdemes csatlakozniuk hozzád az Instagramon is!

  5. Terjeszd/kommunikáld a fotóidat és profilodat más közösségi hálózaton is! Publikálj legalább egyszer vagy kétszer naponta.

  6. Fogadd el a követőidet! Kommentelj, kövesd profiljaikat, like-old fotóikat. Vagyis viselkedj úgy, mint egy ember.

  7. Mondd el érdekes márkád történetét fotóiddal és a hozzájuk fűzött szövegekkel. 

Instagram for Business from Instagram on Vimeo.

Címkék: marketing pénz tippek cégek márka kommunikáció instagram

Szólj hozzá!

Fő okok:

 

  • ma a videó a prémium online reklám
  • mert a videó generálja a legnagyobb bevételt, neki a legmagasabb a CPM-je
  • mert a Facebook videóhirdetéseket szeretne bevezetni
  • mert a klasszikus tévéreklám 15 másodperces
  • mert így két legyet ütöttek egycsapásra: felment az Instagram és a Facebook értéke is

instagram-video-facebook.jpg

Forrás: http://venturebeat.com/2013/06/21/why-instagrams-videos-are-15-seconds-long/#417sAWm58Ew5OI0w.99

Szólj hozzá!

A macskák az internetes gazdaság egyik fő hajtóereje.

 

Talán túlzás egy kicsit ezt állítani, de az biztos, hogy páran a világon felfedezték, hogyan tudnak az aranyos, sok mulatságot okozó szőrmókok pénzt termelni. 

A Cats of Instagram nevű honlap és vállalkozás alapítója Kathryn Elone és Eli Omidi. Kathryn, vagy becenevén Kady sikeres macskabrandje felfutása után gondolta, hogy egy a macskakedvelőket és tartókat átívelő vállalkozást kellene indítania. Vagyis, nem csupán branddé kellene tenni egy macskát és vele díszített ajándéktárgyakat eladni, hanem ennél egy sokkal nagyobb fókuszban érdemes gondolkozni. 

Untitled-2.pngKady Pudge nevű macskája tényleg gyönyörű és valószínűleg van mit a tejbe aprítania, hiszen fotóktól kezdve a képeslapon át egészen az iPhone tokig, mindenféle formában kaphatók a macskával díszített ajándéktárgyak. Szóval Kady az első lépésen már túl volt, kedvence brandé vált, dolgozik neki. 

A Cats of Instagram oldal célja ennél több: a közösségi hálózatokon szereplő macskák bemutatása. Rengeteg ember Kady-hez hasonlóan nem gyerekét, családját vagy saját életét örökíti meg fotókon napi rendszerességgel, hanem kedvenc háziállatát. Messzire vezetne megkeresni az első híres macskát, ami biztos, hogy vannak elegen. Egyeseknek már saját lemezük is van(!), míg mások pusztán a születésből adódó rémült szemöldöke miatt vált híressé vagy csak betanította a gazdája, hogy dobozmániája legyen

macskak.jpg

A Cats of Instagram begyűjti egy egyedi címkével megjelölt macskafotókat (#catsofinstagram) az Instagramról és bemutatja őket honlapján, Instagram profilján. Ha érdekelnek a vicces, híres macskák (ha érdekelnek a semmiről sem híres hírességek, akkor miért ne?) akkor elég őket követned Instagramon. Ha pedig követed őket, akkor eljöhet a pont, amikor megnyílik a pénztárcád. Mert ma már nem a direkt marketing mindig a menő, hanem a brand felépítése és ezt követően pedig a diszkrét eladás.

Tény, hogy a #catsofinstagram kulcsszóval máig közel 2 millió fotót töltöttek fel a felhasználók, a @cats_of_instagram profilnak pedig 800 ezer követője van. A honlapról megtudhatjuk, hogy készül a webshop, a bundás kedvencek újabb kemény dollárokat fognak generálni, amihez az alapanyagot macskatartók százezreinek fotói nyújtják. 

A macskák szeretik a pénzt :)

Update:

na még egy dolog, ami vicces és ideköthető, Kittywood Studio!! Alapmű, kötelező, mentsd el, érdemes!

Címkék: marketing kereskedelem instagram

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása