HTML

Instagramma

Instagram érdekességek, közösségi marketing, fotók és videók, melyek hírértékűnek számítanak. Minden, ami a népszerű mobilfotós közösségi alkalmazást érinti

Instagram cégeknek

Ha cégként szeretnél Instagramot használni marketingcélokra, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Insta hírek Facebookon

Instagram hírgyűjtemény

Nincs megjeleníthető elem

Népszerű az Instagramon

A legtöbb like-ot és kommentet kapott fotókat itt frissítjük folyamatosan.

Azt már tudjuk, hogy az idei Volt Fesztiválon 110.000 néző volt, ami az utóbbi évek egyik rekordja. A 444.hu - tisztességes modern hírközlőként vagy mi - az instagramon is figyelte az eseményeket és csinált is egy szép válogatást. 

Néhány számot összegyűjtöttünk, hogy láthatóvá váljon, mennyire volt az Instagram szempontjából is nagy esemény. Mivel a kulcsszavakat nem nagyon igyekeztek mederbe terelni (értsd: ajánlani, mivel töltsenek fel), meg amúgy is, szabad ország vagyunk(?), ezért több kulcsszóval töltöttek fel fotókat. 

  • #volt2013: 429 fotó
  • #voltfesztival2013 74 fotó
  • #voltfesztival 1336 fotó
  • #volt 44159 fotó, nem releváns
  • hivatalos @voltfesztival 57 fotó 1202 követő
  • check-in: 1087

Összesen nagyságrendileg kb 3-4000 interaktivitást generált - csak Instagramra levetítve a Fesztivál. 

Viszont nem érdemes itt megállni az elemzésben!

Mert ugye van egy magenta kampány is, történetesen a "Fizess élménnyel" című, melyben a #cashtag kulcsszóval feltöltők ajándékokra válthatják feltöltött fotóikat! Tudomásunk szerint júliusban a VOlt Fesztivál az első, amiben ez a kampány fut, tehát mondhatjuk azt, hogy a #cashtag kulcsszavas fotók száma nagyrészt a Volt Fesztiválon vagy környékén készült (főleg azért, mert az ajándékokat csak ott helyben lehetett beváltani). Na persze, az ajándékok reményében már korán jó sok fotót feltölthettek, de most azt vizsgáljuk, mennyire tudta a T csoport mozgósítani a fesztiválozó fiatalokat.

#cashtag: 6187 fotó

Oké, a T csoport általában jól odateszi magát, ha kampányol, tehát azt is beleszámolhatjuk ebbe a nagy számba, hogy tv, rádió, plakátkampány futott erre és még ki tudja hol hirdették. De bejött nekik, megérte. És még van két másik fesztivál, ahol ugyanezt a kampányt folytatják. 

A sok szép Volt Fesztiválos fotót és hangulatos Instagram videót érdemes átlapozni, kedvencünk a táncoló zombi:


#parovstelar #volt2013 #sopron #crazy #dance by @danielbudai

Címkék: marketing márka kommunikáció instagram

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://instagram-hirek.blog.hu/api/trackback/id/tr275395501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása