Megjelent az Instagram saját kiadású publikációja, ″Instagram kézikönyv márkáknak″ címmel. Az oktatóanyagnak köszönhetően hamarosan megjelenhetnek a "magas színvonalú" hirdetések a mobilfotós alkalmazásban is.
"Célunk az, hogy a vállalatok lenyűgöző képekkel, gazdag vizuális élménnyel érjék el saját közönségüket. Ennek érdekében új példákat és eszközöket szeretnénk a brandek kezébe adni, hogy oktassuk és inspiráljuk őket." - írja az Instagram Business.
Az Instagram vezérigazgatója, Kevin Systrom már többször hangsúlyozta, hogy a cég egyik fókuszába a magas színvonalú hirdetések elősegítését helyezték. De honnan tudhatják a márkák, hogyan néznek majd ki a hirdetéseik? Az Instagram most először betekintést enged a kulisszák mögé – írja a The Verge.
A Digital Hungary cikke szerint az Instagram február 11-én publikálta a „Márkák Instagram kézikönyve” (The Instagram Handbook for Brands) című művét, melyben 11 vállalkozás Instagram példáit gyűjtik össze. Köztük van a Patagonia, a Chobani és a Disneyland is, valamint találunk benne „közös élményeket” és „szépséget mindenfelé”. A posztokat nemcsak a könyvben, de blogbejegyzések sorozatában is kiemelik, és egészen máshogy mutatnak, mint a novemberben tesztelt Michael Kors hirdetés. Talán az Instagram megtanulta, hogy a reklámoknak autentikusabbnak kell tűnnie és olyannak, mint amiket a felhasználók generáltak, hogy ne idegenítse el őket.
A hír bejelentésével együtt egy videót is bemutattak, ami néhány jó példát ad arról, hogyan használhatják a brandek az Instagramot. A példákban szereplő cégek a @nikerunning, a @generalelectric, a @benandjerrys és az @imaginedragons.
Instagram for Business from Instagram on Vimeo.
Az Instagram, amely mostanáig csak néhány reklámot tesztelt, a következő pénzeszsák lehet a cég számára, a Facebook pedig feltehetően nem akarja kihagyni ezt a lehetőséget.
Ha már kedvet is kaptál céged Instagram profiljának elkészítésére, pár tipp jól jön - olvasd el ezeket a bejegyzéseinket is: