HTML

Instagramma

Instagram érdekességek, közösségi marketing, fotók és videók, melyek hírértékűnek számítanak. Minden, ami a népszerű mobilfotós közösségi alkalmazást érinti

Instagram cégeknek

Ha cégként szeretnél Instagramot használni marketingcélokra, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Insta hírek Facebookon

Instagram hírgyűjtemény

Nincs megjeleníthető elem

Népszerű az Instagramon

A legtöbb like-ot és kommentet kapott fotókat itt frissítjük folyamatosan.

f0e176977e64a6c14d883e36f18f8328_300x301.pngKuwaitban még a nagymamáknak is van Instagram profilja! Viszont nem a macskát vagy unokát fotózzák és osztják meg ismerőseikkel, hanem például az általuk készített aszalt gyümölcsöt, hogy eladják azt.

Az Instagramot a legtöbb cég termékei reklámozásának alternatívájaként használja, Kuwaitban viszont inkább egy bolt kirakatához hasonlítanak a fiókok. Bármi, amit kitesznek és megcímkéznek, azt meg is veszik. "Ha van Instagram fiókod, akkor lefotózva egy árut, és árral ellátva, el tudod adni" - magyarázza Fatima Al Qadiri, aki Kuwaitban nőtt fel. Ez eladás ilyen módja annyira népszerű, hogy a helyi amerikai egyetemen még Instagram Business Expot is szerveztek tavasszal. 

A Mousse Magazin interjújában sokat megtudhatunk arról, Fatima szerint milyen az élet Kuwaitban. Elmondása szerint a "hekkelt termékek" készítése indította be ezt az értékesítési formát: egy egyszerű Pellegrino ásványvíz rózsaszínre festve és egy szívvel ellátva eladhatóvá válik Instagramon, hiszen az már egyedi termék. 

Jason Kottke az interjú nyomán felkutatott néhány jó példát:  

  • MangaBox egy manga képregényeket árusító bolt fiókja
  • Sondos Makeup smink szolgáltatást kínál
  • Sheep_sell egy tenyésztő bárányait árulja
  • Store&More női ruhákat és divatkellékeket árusítanak

Screen Shot 2013-07-12 at 1.05.50 PM.png

A fotókon látható termékeket úgy lehet megvenni, hogy Kik vagy WhatsApp nevű üzenetküldő segítségével, esetleg emailen vesszük fel a kapcsolatot az adott fiók tulajdonosával. 

Screen Shot 2013-07-12 at 12.51.28 PM.pngA különbség nem csupán ennyi egy nyugati kisvállalkozás "online marketingjével" szemben: míg ott a weboldal, vagy webshop kiegészítéseként Instagram profilt is menedzselnek, sok kuwaiti kisvállalkozás egyedüli internetes felülete az Instagram profil. A Sondos Makeupnak például van honlapja, de ott csak az Instagram profiljához tartozó link látható...

Még egy dolog, ami érzékelteti, mennyire sokan és sokat használják Kuwaitban az Instagramot: 8,2 millió fotó van #Kuwait hashtaggel ellátva, míg #USA hashtaggel csupán 7,7 millió...

Ha esetleg szükséged lenne bárányra, egyenesen Kuwaitból, itt elérheted a tenyésztőt:

Címkék: marketing kereskedelem közösségi instagram

Szólj hozzá!

Az Instagram alapfunkciói közé tartozik lassan egy hónapja a videókészítés és feltöltés, talán ez nem újdonság. Ahogyan sokan nem csak "élőzésre" használják a fotók megosztását, hiszen lehet a telefon képadatbázisából is képeket effektezni és megosztani, így a videónál ez a lehetőség nem adott - még. 

Itt egy példa arra, hogy ezt is meg lehet hekkelni! 

Címkék: videó technológia instagram instavideo

Szólj hozzá!

Meséljenek a képek helyettünk! 

Egy-két videó itt:

A legfrissebb fotók, újabb fotókataz oldal frissítésekor frissíthetők. 

Klikk a teljes listára »

Címkék: galéria közösségi instagram

Szólj hozzá!

A még friss, ropogós, "Your Door to More" szlogennel ékesített kampányában a Nissan pályázatot hirdetett. Versa Note új modelljére Instagram videós pályázaton keresi azt, akinek műve bekerülhet majd televíziós reklámként amerikai csatornákra.

A cím nem teljesen igaz, ugyanis a nagy Vine-Instagram (Twitter-Facebook?) harcban a Nissan diplomatikusan mindkét platformról vár pályaműveket.

A yourdoortomore.com weboldalon minden részletet ismertetnek, és szerkesztőségünk szívéhez közel álló kis ötlettel is megfűszerezték a pályázat kiírását. Ugyanis egy tisztességes reklámfilmben nem ártana magát a terméket is mutatni, erre viszont ötletesen a Nissan Versa Note papírmodelljét kéri a Nissan, hogy tegyék a pályázók főszereplővé. A papírmodell letölthető, kivágható, összeragasztható, és máris készülhet a home made reklámfilm.

Instrukciók vannak bőven, pl. itt egy videó, hogyan ragaszd össze a papír Nissant:

Mivel tényleg friss a hír, egyetlen pályamű van csupán, az sem túl jó. Inspirációként több videót is készített a Nissan USA, itt egy, ami szerintünk a legjobb:

A bevállalás újszerű és szimpatikus, de azt tegyük hozzá, hogy Instagram pályázatot már nagyon sok cég bonyolított le az utóbbi években márka ismertség vagy egy új termék bevezetésének érdekében - mindeddig csak fotópályázatot, hiszen június végéig Instagramon nem volt lehetőség videót készíteni.

Költői kérdés: vajon mennyit kell várni, hogy az első, ehhez hasonló magyar pályázat is napvilágot lásson és melyik cég fogja kiírni?

Címkék: reklám videó márka kommunikáció instagram instavideo

Szólj hozzá!

embed_instagram_photos.jpgAki napi szinten használja asztali számítógépen is az Instagram fiókját, esetleg blogot ír és néha szeretné saját vagy más fotóit copy-zás, azaz kvázi lelopás nélkül beágyazni, már rég talált magának megoldást arra, hogyan tegye ezt meg.

A leginkább az új anyacégre, a Facebookra jellemző magatartás, - hogy amit egy kis fejlesztőcég megoldott és már jóideje sokan használnak, azt csináljuk meg magunknak, majd nagy csinnadrattával adjuk elő, hogy feltaláltuk a spanyolviaszt, - úgy tűnik ide is kezd begyűrűzni.

Így ma bejelentették a hivatalos Instagram blogon, hogy beágyazási funkciót adtak a webes felülethez.

Remek. Bővebben itt. 

Visszatérve az anyacégre: vajon miért fontos ez most hirtelen az Instagramnak? Igen, mert az Instagram-Facebook integráció rohamléptekkel halad. 

Tegyünk egy próbát!

Mukodik.

Ugyan helyben, a profilra kattintás nélkül nem lehet like-olni, de legalább lejátszani, megnézni, beágyazni lehet a cuccot. Nincs lopás, van megosztás, mindenki boldog. 

UPDATE:

Lévai Richárd cikkében pár plusz dolog is kiderül:

Integráció minden szinten

Külön érdekes ez a beszúrási lehetőség annak fényében, hogy ha megosztod az Instagramos képet vagy a videót a Facebookon, akkor a Facebookon megjelenített lájkok között ki fogja írni a rendszer azokat a lájkokat is, amik az Instagramon érkeztek, amibe viszont mrá a webes lájkok is bele fognak tartozni a jelek szerint.

Forrás: http://facebooktippek.hu

Címkék: facebook technológia integráció instagram

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása